p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

کرنل اندروید چیست؟ | همراه رایانه

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

کرنل اندروید

اگر بخواهیم راجع به کرنل اندروید صحبت کنیم ابتدا باید با معنی این اصطلاح آشنا شویم که کرنل یا همان هسته سیستم عامل ، یک نرم افزار از نوع سطح پایین (Low lvl) می باشد که وظیفه کنترل دستورهای ورودی (input) را بر عهده دارد. این دستور ها می تواند یا از طرف سخت افزار باشد یا از طرف نرم افزار.

 در واقع Kernel  همان مغز سیستم عامل می باشد و وظیفه دارد تمامی دستورهای داده شده از طرف اپلیکیشن های دیگر به سخت افزار را بررسی کند. چنانچه سیستم عامل را به ماشین تشبیه کنیم ماشین دارای موتور می باشد و سیستم عامل نیز دارای یک هسته می باشد.همان طور که ماشین بدون موتور قادر به کار کردن نخواهد بود سیستم عامل نیز بدون هسته قادر به هیچ کاری نخواهد بود.

کرنل اندروید

چنانچه بخواهیم سطوح نرم افزار را بررسی کنیم هسته سیستم عامل در پایین ترین سطح می باشد. بعد از کرنل پایین ترین سطح اسمبلر است که درخواستها را به کد تبدیل می کند.

در واقع کرنل به عنوان یک رابط بین برنامه ها و منابع سخت افزاری از قبیل (دیسک سخت، حافظه ها و ... ) می باشد. هر برنامه اجرایی برای اینکه بخواهد از منابع سیستمی استفاده کند درخواستی با عنوان System call به سیستم ارسال می کند.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی