p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل دانلود گوشی

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۵۶ ب.ظ

مشکل دانلود  گوشی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهی فایلی را در گوش خود دانلود کنید اما با مشکل روبه رو شده باشید ما در این مطلب قصد داریم این مشکل دانلود نکردن را بررسی کنیم.

مشکل دانلود گوشی

رایج ترین علتی که باعث ایجاد مشکل در هنگام دانلود می شود پر بودن حافظه ی موبایل می باشد زمانی که حافظه گوشی شما کاملا پر شده باشد دیگر نمی توانید اقدام به دانلود هیچ فایلی بکنید زیرا با مشکل دانلود نکردن مواجه می شوید حال برای رفع این مشکل حتما باید حافظه ی گوشی خود را مقداری خالی کنید برای اینکار شما باید به فکر پاک کردن فایل هایی باشید که از آنها زیاد استفاده نمی کنید در غیر این صورت مشکل برطرف نخواهد شد.

ممکن است علاوه بر پر بودن حافظه ی گوشی حافظه کش گوشی شما هم پر شده باشد در این صورت هم فایل ها دانلود نمی شود در این صورت باید حافظه کش را خالی کنید برای اینکار ابتدا به تنظیمات گوشی خود بروید و بعد برنامه ها را انتخاب کنید و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین عواملی که باعث می شود گوشی شما دانلود نکند این است که مدیریت دانلود غیر فعال باشد برای فعال کردن این گزینه وارد تنظیمات شوید و برنامه ها را انتخاب کنید و سپس گزینه Enable را انتخاب کنید تا مدیریت دانلود فعال شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۰
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی