p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

پاسخگویی تلفنی مشکلات گوشی های موبایل

سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۴۴ ب.ظ

پاسخگویی تلفنی مشکلات گوشی های موبایل

معمولا همه ما در حین کار با گوشی یک بار به مشکل برخوره ایم اما دلیل این مشکلات چه چیزی می تواند باشد آیا هر کاربری قادر به حل کردن این مشکلات است .

برخی از کابران تا با مشکل مواجه می شوند گوشی خود را ریستارت می کنند اما ممکن است برای هر مشکلی راه اندازی مجدد گوشی جواب ندهد پس بهتر است اول علت مشکل را پیدا کنید در این صورت است که مشکل به آسانی برطرف می شود.

ما میخواهیم در این مطلب درباره یکی از مشکلات گوشی که هنگ کردن آن است صحبت کنیم امید است که راه حل هایی که پیشنهاد می دهیم کارساز باشند.

زمانی که شما با مشکل هنگ کردن گوشی روبه رو شدید ممکن است شرکت سازنده اسمارت فون را مقصر بدانید اگر بیش از ظرفیت شرکت سازنده از گوشی خود استفاده نمائید نباید از هنگ کردن گوشی اسمارت فون متعجب شوید.

برای حل این مشکل باید از گوشی اسمارت فون خود درست استفاده کنید ما میخواهیم چند دلیل هنگ کردن گوشی و راه حل آن ها را برای شما شرح دهیم.


1.نصب و استفاده از برنامه های مشکل دار

2.خراب بودن کارت حافظه

3.استفاده از برنامه های سنگین

4.استفاده مداوم از اینترنت


برای حل این مشکلات بالا اول باید گوشی خود را در مدت چند دقیقه خاموش کنید یا ریستارت کنید با اینکار برنامه های در حال اجرا از گوشی شما پاک خواهند شد و این عمل سرعت گوشی شما را بهتر خواهد کرد بهتر است حداقلا روزی یک بار گوشی خود را ریستارت کنید تا مانع هنگ کردن گوشی در آینده شوید.

اگر با اینکار مشکل رفع نشد گوشی خود را ریست سخت افزاری کنید یعنی باتری گوشی خود را چند دقیقه خارج و سپس در جای خود قرار دهید و بعد دستگاه را راه اندازی کنید .

اگر حافظه داخلی گوشی شما پر از فایل های مختلف است سرعت تلفن همراه شما کند خواهد شد باید فایل های اضافی را پاک کرده و بقیه را به کارت حافظه منتقل کنید

از گوشی خود زمانی که بیش از حد داغ است استفاده نکنید تا زمانی که به حالت اولیه برگردد اگر باز با مشکل دیگر مواجه شدید با مرکز همراه رایانه تماس بگیرید تا کارشناسان پاسخ سوالات و مشکلات شما را بدهند البته برای ارتباط با آن ها باید شماره تماس 9099070345 را یادداشت کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۴
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی