p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل ضبط صدا در کامپیوتر

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ب.ظ

مشکل ضبط صدا در کامپیوتر

یکی از قابلیت های پرکاربرد کامپیوتر ضبط صدا می باشد گاهی اوقات کاربران میخواهند صدایی را ضبط کنند در این صورت نیاز به میکروفون دارند تا بتوانند با کیفیت مناسب صدا را ضبط کنند.

 برخی کاربران هنگام ضبط صدا با مشکل  مواجه می شوند ما در این مطلب به شما راه حل این مشکل را خواهیم گفت کافیست با ما همراه باشید تا در صورت مواجه شدن با این مشکل بتوانید براحتی آن را رفع کنید.

مشکل ضبط صدا در کامپیوتر

ابتدا به منوی استارت بروید و سپس کنترل پنل را انتخاب کنید بعد از اینکار بر روی گزینه Hardware and sound  کلیک کنید و بعد به قسمت Manage Audio Devices بروید تا یک پنجره برای شما باز شود اکنون در این پنجره شما میتوانید زبانه Recording را انتخاب کنید.

با این کار یک لیست از دستگاه های صدا برای شما نمایان می شود که در بین این گزینه ها یک نوار سبز رنگی کنار یکی از دستگاهها می باشد و این هم به معنا این است که آن دستگاه فعال است شما باید روی دستگاه مورد نظرتان کلیک کنید تا select شوید و سپس دکمه set Default را انتخاب کنید.

بعد از انجام این مرحله دو بار روی دستگاهی که می خواهید کلیک کنید یک پنجره برای شما ظاهر می شود که باید در این پنجره به زبانه Levels بروید و نوار لغزنده را به سمت راست تا 100  هدایت کنید و سپس روی اوکی بزنید در این صورت میکروفون شما کار می کند .

اگر مشکلی در مورد ضبط صدا داشتید کافیست با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۱
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی