p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

این روز ها آپدیت کردن ios برای اپلی ها بسیار بحث داغی است امروز در همراه رایانه میخواهیم قلبلیت های IOS 10 را به شما همراهان هیشگی توضیح دهیم.

 طراحی دوباره ی لاک اسکرین

در iOS های قدیمی تر برای باز کردن ایفون در لاک اسکرین در پایین صفحه کلمه slide to unlock را میبینید اما در iOS 10 کلمه ی Press home to open را مشاهده میکنید.

 با کشیدن صفحه به سمت چپ شما به دوربین هدایت میشوید

ویجت های جدید، تازه و زیبا، دریافت Notification ها به طور کلی تغییر کرده! شما راحت تر میتوانید به پیام ها پاسخ دهید، از این پس Notification های خود را جذاب تر در لاک اسکرین ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۰۴
رسول سالاری

از کار افتادن Control center | همراه رایانه

بعضى وقتا کنترل سِنتِر (همونى که از پایین میکشید میارید بالا 😐) داخل برنامه هاتون مثلا تلگرام فعال نمیشه و فقط باید توى لاک اسکرین یا هوم گوشیتون فعالش کنید❗️ که این کار باعث میشود تا وقت شما را بگیرد حتی گاهی اوقات در مواقع ضروری ممکن است شما را کلافه کند.


با استفاده از آدرس تنظیمات زیر که در وبلاگ همراه رایانه به شما همراهان همیشگی آموزش خواهیم دادی میتوانید این قابلیت را در آیفون خود فعال کنید.


به قسمت تنظیمات آیفون خود رفته گزینه ی Control Center را انتخاب کنید در این قسمت یک گزینه ای به نام Access Within Apps دارید در صورت مشاهده نمودن این آپشن روی آن تاچ کنید و آن را روشن (on) کنید .


Setting > Control Center > Access Within Apps > On

برای یادگیری 3 ویژگی پنهان در آیفون و مطالب مرتبط به آن بر روی عبارت 3 ویژگی پنهان کلکی نمایید و اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های آیفن بدست بیاورید . 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۵
رسول سالاری
همراه رایانه

Samsung galaxy j7 ریست فکتوری سخت افزاری| همراه رایانه

ابتدا برای آغاز گوشی را خاموش نموده ( برای انجام این کار دکمه ی پاور گوشی را به مدت چند ثانیه نگه دارید)
بعد از این که گوشی کاملا خاموش شد دکمه های Volume Up + Home + Power button را باهم برای چند ثانیه نگه دارید.
هنگامی که لوگوی سامسونگ را دیدید میتوانید دکمه های گرفته شده را رها کنید.
سپس منوی Recovery Mode برایتان ظاهر میشود که دارای چندین گزینه است . از بین گزینه هایی که نمایان شده است  wipe data / factory reset را انتخاب کنید.
( برای حرکت کردن در بین گزینه ها باید با دکمه ی Volume down کار کنید و برای انتخاب کردن "wipe data / factory reset" دکمه ی پاورتان را بفشارید)
در قدم بعدی باید گزینه ی
Yes -- delete all user data را انتخاب نمایید تا عملیات کامل شود .
صبر کنید تا دوباره منوی Recovery Mode ظاهر شود اما این بار گزینه ی "reboot system now" را انتخاب کنید تا گوشی ری استارت شود.
عملیات ریست فکتوری به اتمام رسید و گوشی شما به تنظیمات کارخانه بازگشت.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۵
رسول سالاری

اگر به هر دلیلی میخواهید نوت 4 خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید در ادامه با آموزش این مطلب در وبلاگ همراه رایانه ، همراه باشید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۳۶
رسول سالاری

همراه رایانه مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی رایانه


پیدا کردن یک مرکز برای تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر و لپ تاپ و اعتماد کردن به این مراکز کار دشواریست . همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتری و سوالات موبایل شما می باشد . این مرکز دارای کارشناسان و متخصصین مجرب و حرفه ای در زمینه های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری هستند. کارشناسان همراه رایانه به صورت شبانه روزی پاسخگو به سوالات شما در هر زمینه ای از کامپیوتر و سیستم عامل های مختلف چون ویندوز های مختلف ماکروسافت مانند ویندوز 7 و 8 و 8.1 و 10 و سیستم عامل مکینتاش و سیستم عامل های گوشی های هوشمند مانند سیستم عمل محبوب اندروید و سیستم عامل امن آی او اس ios به شما مشاوره تلفنی خواهند داد و شما را در زمینه ی نصب نرم افزار ها و کرک آن ها کمک خواهند کرد.
همراه رایانه یک سیستم آموزش از راه دور به نام تیم ویور team viewer نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا کاربران هم مشکلشان رفع شود هم برای دفعات بعدی در نصب و کرک نرم افزار ها به مشکلی برخورد کردند با آموزشی که از طریق این نرم افزار قبلا از کارشناسان ما دیدند ، میتوانند مشکل سیستم شان را خودشان رفع کنند.
  تماس فقط از طریق تلفن ثابت 9099070345

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۳۰
رسول سالاری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد. وقتی می خواهید فایلی را از word پرینت بگیرید حاشیه پایین یا نمی افتد یا فاصله دارد.با این آموزشی که ما برای شما قرار می دهیم شما  می توانید به راحتی پرینتی زیبا داشته باشید.

برای رفع این مشکل در ادامه با همراه رایانه همراه باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۰
رسول سالاری

کوتاه کردن پیام :


توضیحات : تعدادی از اصطلاحات و جملاتی هستند که شما مخفف آن یا همان کوتاه شده ی متن رو تایپ میکنید.با این روش شما هر مخفف شده ای رو تایپ کنید، آیفون آنرا تبدیل به متن کامل می کند.

بطور مثال : k=Okay یا omg = oh my god


برای اینکار به مسیر زیر برویدو برروی گزینه ادد تپ کنید :


Setting ➡️ general ➡️ keyboard ➡️ text replacement

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۰۹
رسول سالاری

کرنل اندروید

اگر بخواهیم راجع به کرنل اندروید صحبت کنیم ابتدا باید با معنی این اصطلاح آشنا شویم که کرنل یا همان هسته سیستم عامل ، یک نرم افزار از نوع سطح پایین (Low lvl) می باشد که وظیفه کنترل دستورهای ورودی (input) را بر عهده دارد. این دستور ها می تواند یا از طرف سخت افزار باشد یا از طرف نرم افزار.

 در واقع Kernel  همان مغز سیستم عامل می باشد و وظیفه دارد تمامی دستورهای داده شده از طرف اپلیکیشن های دیگر به سخت افزار را بررسی کند. چنانچه سیستم عامل را به ماشین تشبیه کنیم ماشین دارای موتور می باشد و سیستم عامل نیز دارای یک هسته می باشد.همان طور که ماشین بدون موتور قادر به کار کردن نخواهد بود سیستم عامل نیز بدون هسته قادر به هیچ کاری نخواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۰۰
رسول سالاری