p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل دسته بازی کامپیوتر

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ب.ظ

مشکل دسته بازی کامپیوتر

بازار بازی های اندرویدی روز به روز در حال گسترش است در بین بازی هااندروید با پشتیبانی از دسته بازی از آیتم هایی است که رفته رفته جای خود را در بین کاربران باز کرده است.

مشکل دسته بازی کامپیوتر

توسعه کنندگان  بازی های اندروید با پشتیبانی از دسته بازی نیز موجب شده تا کاربران بیشتر به این سمت هجوم بیاورند و خواستار بازی ها بر روی کامپیوتر به وسیله کنترل کننده ها شوند.

اگر شما هم علاقه به بازی های اندرویدی با دسته بازی دارید این مطلب را مطالعه کنید .

شاید کاربران با این مورد روبه رو شده باشند که در هنگام بازی دسته بازی کار نمی کند برای حل این مشکل شما میتوانید از نرم افزار Xbox 360 controller Emulator استفاده کنید.

بعد از دانلود نرم افزار را از zib در بیارید و آدرس بازی را کپی کنید.

بعد دسته بازی را وصل کنید و سپس نرم افزار را باز کنید زمانی که شما کاربران عزیز نرم افزار را باز می کنید با یک پیغام مواجه می شوید که از شما دوستان میخواهد فایلی با پسوند ini را بسازید و سپس yes را بزنید.

بعد از انجام اینکار صفحه New Device Detected برای شما باز می شود که  باید گزینه search Automatically for settings را انتخاب کنید و سپس گزینه Next را بزنید و در صفحه پایان نرم افزار موارد را بررسی کنید اگر مشکل وجود نداشته باشد دو مورد تیک سبز میخورد و در قسمت پایانی شما باید گزینه  finishرا بزنید.

هنگامی که دسته بازی وصل شد باید چراغ سبز شود در غیر این صورت دسته بازی شما مشکل دارد .

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۲
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی