p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

چگونه برای کامپیوتر رمز بگذاریم؟

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۳۷ ب.ظ

چگونه برای کامپیوتر رمز بگذاریم؟

برای اینکه دیگران به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا نکنند میتوانید برای اکانت خود رمز انتخاب کنید در این صورت هر وقت کسی خواست سیستم شما را روشن کند دیگر نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.

چگونه برای کامپیوتر رمز بگذاریم؟

حال ما در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم چگونه برای اکانت خود در سیستم رمز انتخاب کنید پس با ما همراه باشید

برای انتخاب رمز ابتدا وارد منوی استارت شوید و گزینه settings   را انتخاب کنید در صفحه ی بعدی گزینه ی Accounts را انتخاب کنید.

حال از سمت چپ صفحه بر روی گزینه ی sing-in options کلیک کنید و سپس در در سمت راست همان صفحه گزینه ی Add را انتخاب کنید تا وارد صفحه بعدی شوید در این صفحه می توانید پسورد را انتخاب کنید و وارد یکی از دو کادر New password وreenter password کنید اگر رمز عبور شما سخت تر یا غیر قابل پیش بینی تر باشد امنیت شما هم بالاتر می رود به عنوان مثال از شماره ملی ،شماره تلفن و ...  برای رمز اکانت خود خودداری کنید.

اگر می دانید یک روزی رمزاکانت ویندوز خود را  فراموش می کنید در کادر password hint یک کلمه یا یک عبارت بنویسید تا به یادتان بیفتد چه رمزی را انتخاب کرده اید این کادر فقط مربوط به این است که زمانی که شما رمز را فراموش کردید با نگاه به این کادر به یادتان بیفتد اما تلاش کنید که کار به اینجا نرسد.

بعد از انجام این مراحل گزینه Next را انتخاب کنید و سپس در صفحه بعد finish را انتخاب کنید تا کار قرار دادن رمز به انتها برسد.

از این پس وقتی رایانه خود را روشن کردید اول از شما میخواهد رمز خود را وارد کنید  اگر کسی این رمز را نداشته باشد نمیتواند به اکانت شما دسترسی داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۵
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی