p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل قطع شدن اینترنت گوشی

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۳۴ ب.ظ

مشکل قطع شدن اینترنت گوشی

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی درگیر آن هستند قطع اینترنت گوشی است این مشکل باعث می شود کاربران به دنبال راه حل آن باشند نگران نباشید این مشکل را هم خودتان به راحتی می توانید برطرف کنید حتی بدون نیاز به افراد متخصص و کار بلد.

مشکل قطع شدن اینترنت گوشی

به احتمال زیاد همه ی کاربران با مشکل قطع اینترنت مواجه شده اند گاهی اوقات اینترنت بدون دلیل قطع می شود اما گاهی اوقات هم به دلیل تنظیمات گوشی  پیش می آید اگر با تنظیمات آشنایی ندارید اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را در اینترنت جستجو کنید و سپس حالت شبکه گوشی خود را به حالت اولیه بازگردانید ولی با اینکار ممکن است تعدادی از اطلاعات شما در گوشی پاک شوند.

اما اگر از وای فای برای اتصال اینترنت استفاده می کنید اول تلفن همراه خود را در حالت Air plan قرار دهید وقتی گوشی شما از این حالت خارج شد کانکشنها مجددا ساخته می شوند توصیه می کنم کسانی که از دیتای گوشی استفاده می کنند این روش را بکار گیرند.

اما گاهی اوقات  ممکن است مشکل قطع اینترنت به دلیل شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی باشد پس بهتر است با آنها تماس بگیرید تا از صحت ارائه درست خدمات آگاه شوید بعد از اینکار نوبت می رسد به مودم گوشی که باید تنظیمات آن را بررسی کنید برای اینکار ابتدا به قسمت تنظیمات بروید و از بخش setting روی گزینه وای فای کلیک کنید و سپس روی کانکشنوای فای انگشت خود را فشار دهید و بعد گزینه ی forget password  را انتخاب کنید و سپس رمز مودم را دوباره وارد کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۸
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی