p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل پاور کامپیوتر

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۵۳ ب.ظ

مشکل پاور کامپیوتر

پاور یکی از مهم ترین اجراء  رایانه است که برق تمام قطعات کامپیوتری را تامین می کند اگر این قطعه دچار مشکل شود به دیگر قطعات هم آسیب می رسد.

مشکل پاور کامپیوتر

گاهی اوقات کاربر بدون مشکل و براحتی با کامپیوتر کار می کند ولی یک دفعه با مشکل هنگ کردن مواجه می شود و این مشکل او را آزار می دهد اگر نمی توانید مشکل را به صورت نرم افزاری حل کنید ما چند دلایل خرابی پاور را به شما خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.

1.داغ شدن بیش از اندازه سی یو پی و کاهش سرعت سیستم

2.کم شدن سرعت عملکرد صفحه کلید رایانه در هنگام تایپ کردن

3.خراب شدن صفحه کلید

4.روشن نشدن رایانه و یا خاموش شدن سریع پس از بالا آمدن ویندوز

5.تغییر ظاهری قطعات داخلی پاور

ما علائم زیادی گفتیم که میتوانید از طریق انها پی ببرید که پاور شما خراب شده استاما بسیاری از مشکلات خرابی پاور به علت کثیف بودن آن رخ می دهد بنابراین شما باید با یک اسپری گرد و غبار داخل پاور را از بین ببرید این موضوع می تواند به حل شدن مشکل پاور شما کمک کند.

اما اگر تخصص کافی ندارید که پاور را باز کنید و داخل آن را تمیز کنید اجرای که از کار افتادن را تعویض کنید.اما بهترین کاری که شما باید انجام دهید این است که پاور را عوض کنید اگر پاور را تعمیر کنید ممکن است به مرور زمان تک تک اجرای پاور هم از کار بیفتد.

در صورتی که باز با مشکل خرابی پاور یا دیگر قطعات کامپیوتری مواجه شدید با همراه رایانه تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۰
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی