p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

اگر به هر دلیلی میخواهید نوت 4 خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید در ادامه با آموزش این مطلب در وبلاگ همراه رایانه ، همراه باشید.



همراه رایانه


برای انجام این کار ابتدا گوشی را خاموش نموده سپس دکمه های  Volume Up + Home + Power button. را با هم به صورت همزمان نگه دارید.
هنگامی که منوی ریکاوری ظاهر شد میتوانید دکمه های گرفته شده را رها کنید.

سپس از منوی ظاهر شده گزینه ی wipe data / factory reset را انتخاب کنید ( برای انتخاب باید کلید صدای کم Volume Down را فشار دهید)
حال در صفحه ای که برایتان ظاهر میشود باید گزینه ی  "Yes -- delete all user data" را انتخاب کنید تا پروسه ی ریست فکتوری درست انجام شود .
و در آخر باید گزینه ی  "reboot system now" را با دکمه ی Volume down انتخاب کنید تا گوشی شما ری استارت شود و به تنظیمات کارخانه یا اصطلاحا ریست فکتوری سخت افزاری شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی