p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل فریز شدن کامپیوتر

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹ ق.ظ

مشکل فریز شدن کامپیوتر

ممکن است برای شما کار بران عزیز پیش آمده باشد که  وقتی کامپیوترتان را به درستی بوت کرده اید و وارد دسکتاپ می شوید  سیستم عامل شما فریز می شود دلیل این مشکل چه چیزی می تواند باشد.

مشکل فریز شدن کامپیوتر

ما در این مطلب قصد داریم در مورد دلایل هنگ کردن سیستم عامل یا فریز شدن اآن صحبت کنیم  درست است پیدا کردن دلایل این مشکل کمی زمان بر و دشوار است اما ما راه حل هایی در این مطلب برای شما خواهیم گفت تا بتوانید مشکل را حل کنید.

ممکن است برنامه ها و درایورهای  زیادی  در زمان بودت شدن سیستم در حال اجرا باشند که برخی از آنها شاید به درستی با برنامه ها و درایورهای دیگر کار نکنند پس باید دنبال مشکل اصلی رفت و ان را پیدا کرد سپس حذف نمود.

اما اگر رایانه شما هنگ کرده بود راه حل آن چه می تواند باشد؟

شما باید در این مواقع کامپیوتر  را در حالت safe mode بوت کنید با انجام این روش برنامه های اصلی اجرا و برنامه های اضافی غیر فعال می شوند اما این  کاربستگی به  نسخه جدید ویندوز شما دارد.

ابتدا کامپیوتر خود را بوت کنید و چند بار کلید f8  را بدون مکث بزنید و به جای نمایان شدن صفحه لاگین وارد بخش Advanced Boot options شوید و از بین گزینه های موجود  بر روی safe modeکلیک کنید وقتی وارد سیستم شدید گزینه start را انتخاب نمایید و بعد عبارت msconfigرا بنویسید و سپس Enter را بزنید تا وارد بخش برنامه های پیکربندی و تنظیمات رایانه شوید حال در اینجا start upرا انتخاب کنید و برنامه هایی را که لازم ندارید غیر فعال کنید تا مشکل فریز شدن کامپیوتر شما حل شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی