p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

مشاوره کامپیوتر

هر کاربری معمولا در حین کار با رایانه دچار مشکلاتی می شوند که  90  در صد این مشکلات قابل حل هستند ما به برخی از این مشکلات می پردازیم و راه حل های آنها را  هم ارائه خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۴:۲۹
رسول سالاری

مشکل نخواندن فلش مموری در کامپیوتر

بعضی اوقات وقتی میخواهیم فلش مموری را به کامپیوتر وصل کنیم  با مشکل عدم  شناسائی آن توسط کامپیوتر روبه رو می شویم بهتر است کسانی که اکنون با این مشکل مواجه شده اند این مطلب را بخوانند تا بتوانند به راحتی آن را حل کنند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۷
رسول سالاری

مشکل نخواندن فلش مموری در کامپیوتر

یکی از ویژگی های قابل توجه سیستم عامل ، قابلیت ذخیره اطلاعات بر روی رسانه های متفاوت است که فلش مموری یکی از نمونه های متداول در این زمینه می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۲
رسول سالاری

مشکل نخواندن فلش مموری در کامپیوتر

 گاهی اوقات کاربران فلش مموری را به کامپیوتر متصل می کنند  و با عدم شناسایی آن مواجه می شوند اگر برای شما هم این مشکل پیش امده این مطلب را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۱
رسول سالاری

مشکل نخواندن فلش مموری در کامپیوتر

 فلش مموری یکی از جدیدترین حافظه های موجود برای ذخیره اطلاعات از طریق سیستم عامل است حجم ظرفیت فلش مموری بیشتر از سی دی است حتی سرعت آن هم خیلی بالاتر است به همین دلیل اکثر کاربران از آن استفاده می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۲۵
رسول سالاری

مشکل فریز شدن کامپیوتر

برخی کاربران با مشکل فریز شدن کامپیوتر مواجه می شوند و دلیل این مشکل را نمی دانند مشکل فریز شدن کامپیوتر ممکن است زمانی اتفاق می افتد که نقص فنی در قطعات  سخت افزاری ایجاد شود یا یا به احتمال زیاد از برنامه ها و درایورهای مختلفی است که با سایر برنامه ها و درایورها ناسازگار می باشند.به هر ترتیب برای رفع مشکل ابتدا  باید به دنبال  شناسایی آن باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۲۳
رسول سالاری

مشکل فریز شدن کامپیوتر

کاربران هنگام استفاده از کاپیوتر با مشکلات زیادی مواجه می شوند که یکی از این مشکلات که خیلی آنها را عصبانی می کند مشکل فریز شدن  کامپیوتر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۲۱
رسول سالاری

مشکل فریز شدن کامپیوتر

ممکن است برای شما کار بران عزیز پیش آمده باشد که  وقتی کامپیوترتان را به درستی بوت کرده اید و وارد دسکتاپ می شوید  سیستم عامل شما فریز می شود دلیل این مشکل چه چیزی می تواند باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۹
رسول سالاری

مشکل فریز شدن کامپیوتر

کامپیوتر به درستی بوت شده و وارد صفحه نمایش می شود،اما به طور ناگهانی فریز می شود.در این مطلب قصد داریم در مورد دلایل فریز شدن کامپیوتر صحبت کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۷
رسول سالاری

مشکل فریز شدن کامپیوتر
گاهی اوقات  کاربران  سیستم را به درستی بوت می کنند و وارد دسکتاپ می شوند  ولی به طور ناگهانی کامپیوتر هنگ می کند یعنی فریز می شود
 ما برای شما  کاربران چند دلایل  را مطرح می کنیم  شاید پیدا کردن این دلایل برای شما دشوار باشد اما ما از ترفندهایی  که استفاده می کنیم  شما اگر آنها را بکار برید مفید واقع می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۱
رسول سالاری