p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

از کار افتادن Control center |همراه رایانه

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ

از کار افتادن Control center | همراه رایانه

بعضى وقتا کنترل سِنتِر (همونى که از پایین میکشید میارید بالا 😐) داخل برنامه هاتون مثلا تلگرام فعال نمیشه و فقط باید توى لاک اسکرین یا هوم گوشیتون فعالش کنید❗️ که این کار باعث میشود تا وقت شما را بگیرد حتی گاهی اوقات در مواقع ضروری ممکن است شما را کلافه کند.


با استفاده از آدرس تنظیمات زیر که در وبلاگ همراه رایانه به شما همراهان همیشگی آموزش خواهیم دادی میتوانید این قابلیت را در آیفون خود فعال کنید.


به قسمت تنظیمات آیفون خود رفته گزینه ی Control Center را انتخاب کنید در این قسمت یک گزینه ای به نام Access Within Apps دارید در صورت مشاهده نمودن این آپشن روی آن تاچ کنید و آن را روشن (on) کنید .


Setting > Control Center > Access Within Apps > On

برای یادگیری 3 ویژگی پنهان در آیفون و مطالب مرتبط به آن بر روی عبارت 3 ویژگی پنهان کلکی نمایید و اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های آیفن بدست بیاورید . 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی