p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

تمامی ویژگی های IOS 10 | همراه رایانه

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ب.ظ

این روز ها آپدیت کردن ios برای اپلی ها بسیار بحث داغی است امروز در همراه رایانه میخواهیم قلبلیت های IOS 10 را به شما همراهان هیشگی توضیح دهیم.

 طراحی دوباره ی لاک اسکرین

در iOS های قدیمی تر برای باز کردن ایفون در لاک اسکرین در پایین صفحه کلمه slide to unlock را میبینید اما در iOS 10 کلمه ی Press home to open را مشاهده میکنید.

 با کشیدن صفحه به سمت چپ شما به دوربین هدایت میشوید

ویجت های جدید، تازه و زیبا، دریافت Notification ها به طور کلی تغییر کرده! شما راحت تر میتوانید به پیام ها پاسخ دهید، از این پس Notification های خود را جذاب تر در لاک اسکرین ببینید.


ios 10 | همراه رایانه


در ایفون های 6S و 6S Plus ، به علت سرعت بالای تاچ آیدی، به محض فشردن کلید هوم ایفون باز میشود و به شما فرصت نگاه کردن به ناتیفیکیشن ها را نمیدهد. ‌اما اپل راه حلی دارد و شما هنگام بلند کردن و کج کردن صفحه ایفون به صورت اتومات صفحه نمایش روشن میشود که اپل این قابلیت را Raise to wake می نامد.

سوایپ کردن  برای قفل گشایی ایفون در iOS 10 حذف شده است اما با سوایپ کردن به سمت راست شما با صفحه ی جدید ویجت ها روبه رو میشود🤔 و میتوانید در بین آنها ها نیز جستجو کنید!!

لمس سه بعدی کاربردی تر از همیشه!

در iOS 10 لمس سه بعدی میتواند در برنامه های مختلف خیلی سریع تر شما را به چیزی که میخواهید میرساند!

 کنترل سنترِ از نو طراحی شده

 تاچ سه بعدی در کنترل سنتر نیز کاربرد دارد! مثلا هنگام نگه داشتن بر روی ایکون فلش  به شما سه گزینه مختف نمایش میدهد که به این ترتیب است (روشنایی کم، متوسط و زیاد)

در کنترل سنتر دسترسی به موزیک ها خیلی بهتر شده است!! با کشید کنترل سنتر به سمت چپ میتوانید یک صفحه جدا برای زیاد و کم کردن صدای اهنگ Pause دادن Play  کردن و دیدن کاور اهنگ را داشته باشید.

 اما به سوی مهم ترین تغییر برویم

اپ iMassage

پیام رسان پیشرفته اپل که از هر نظر از نسبت به سایر پیامرسان ها پیشرفت کرده است!

امکان تغییر بک گراند پیام ها ایجاد افکت های مختلف در پیام ها، امکان تشخیص کلمات و تبدیل آن ها به ایموجی، مثلا اگر شما کلمه queen را تاپ کنید این کلمه به استیکر 👸🏽 تبدیل میشود!!

شما میتوانید متون خود را برای فرستادن کوچک و بزرگ کنید!

امکان ارسال پیام خصوصی که شخص دیگری جز شما و فرد مورد نطر نبیند!

شما قادر به ارسال دست خط خود نیز برای دوستانتان هستید!

امکان فرستادن استیکر های متحرک و سه بعدی.

سیری از هر نظر قدرتمند تر پا به میدان میگذارد

اپل اعلام کرده در iOS 10 سیری بسیار تقویت شده است.

در برنامه ی گالری منتظر جهشی بزرگ باشید.

این اپ قادر به تشخیص ماشین، گل، منظره و ساختمان را دارد یعنی اگر شما عکس هایی میگیرید که در ان منظره سرسبز دارد ایفون آنها را در موضوعات یکسان دسته بندی میکند!!

به اپل موزیک جدید سلام کن!

اپل موزیک با ۱۷ میلیون کاربر از نو طراحی شده و تم بسیار زیبای جدید رابط کاربری فوق العاده امکان دیدن متن های تمامی موزیک ها، امکان به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مختلف، همچنین یک بخش جداگانه برای تمامی موسیقی های دانلود شده وجود دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی