p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل فریز شدن کامپیوتر

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ق.ظ

مشکل فریز شدن کامپیوتر

کامپیوتر به درستی بوت شده و وارد صفحه نمایش می شود،اما به طور ناگهانی فریز می شود.در این مطلب قصد داریم در مورد دلایل فریز شدن کامپیوتر صحبت کنیم.

مشکل فریز شدن کامپیوتر

ممکن است جستجو کردن دلایل اصلی فریز شدن کمی سخت باشد اما ترفندهایی که در این مطلب گفته می شود می تواند برای برطرف کردن این مشکل مفید واقع گردد.

برنامه ها و درایورهای متعددی در هنگام بوت شدن کامپیوتر اجرا می شوند،اندکی از آنها ممکن است به درستی با سایر برنامه ها و درایورها کار نکنند ما باید این مشکل را پیدا و سپس حذف کنیم.

اگر سیستم عامل  فریز شده باشد چگونه می توان این مشکل را رفع کرد؟

در این گونه مواقع می توانید سیستم عامل را در حالت safe mode بوت کنید تا فقط درایورهای اصلی اجرا شوند و از اجرای برنامه هایی که به صورت خودکار لود می شوند، جلوگیری  می کند

باید همه ی برنامه هایی که به صورت خودکار در زمان بوت شدن کامپیوتر اجرا می شوند را غیر فعال کنید البته انجام این کار بستگی به نسخه ی سیستم عامل شما دارد.

راه حل دوم این است که کامپیوتر خود را بوت کنید زمانی که صفحه لاگین نمایش داده شد روی کلید پاور بزنید سپس دکمه ی شیفت را نگه دارید و روی ریستارت کلیک کنید تا وارد صفحه choose an option شوید در آنجا گزینه Troubleshoot>Advanced option>startup settings>Restart را انتخاب نمایید زمانی که سیستم عامل دوباره بوت شد و گزینه های استارت آپ نمایان شد بر روی عدد 4 بزنید تا واردsafe mode  شوید حال روی نوار وظیفه  راست کلیک کرده و گزینه Taks manager را انتخاب کنید تا وارد بخش استارت آپ شوید در آنجا برنامه های فعال می بینید هر کدام را که نمی خواهید غیر فعال کنید بعد از انجام این مرحله دوباره کامپیوتر را بوت کنید تا مشکل برطرف شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی