p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل نخواندن فلش مموری در کامپیوتر

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ق.ظ

مشکل نخواندن فلش مموری در کامپیوتر

 گاهی اوقات کاربران فلش مموری را به کامپیوتر متصل می کنند  و با عدم شناسایی آن مواجه می شوند اگر برای شما هم این مشکل پیش امده این مطلب را بخوانید.

مشکل نخواندن فلش مموری در کامپیوتر

ما برای رفع این مشکل چند روش را به شما آموزش ش می دهیم امید است کارساز باشند .

کاربران  با درگاه یو اس بی می توانند به راحت ی با سیستم شان کار کنند  به همین خاطر بدون درگاه با مشکل مواجه می شوند و کار برای آنها سخت خواهد شد.

اهمیت درگاه  USBبه حدی است   که اکثر کاربران حتی به تعداد پورت های سیستم خود اضافه هم می کنند این کار را بهتر است با استفاده از هاب های موجود در بازار انجام دهید.

اما گاهی  اوقات  به دلایل متعددی با مشکل خطای نخواندن فلش مموری در کامپیوتر مواجه  می شوید این مشکل برای اکثر کاربران پس از نصب یک ویندوز جدید اتفاق می افتد ما به شما خواهیم گفت که این مشکل را چطوری حل کنید.

ابتدا برای حل مشکل باید سیم برق کامپیوتر خود را جدا و مجددا متصل کنید شما می دانید که همه سخت افزارهای رایانه شما حتی درگاه های یو اس بی بر روی مادربرد قرار گرفته اند زیرا بیشتر کامپیوترهای جدید بعد از خاموش کردن کاملا از کار نمی افتند به همین دلیل ممکن است  در فعالیت های مادر برد  مشکلی ایجاد شود پس بهتر است یکبار آن را آپدیت کنید و  بعد از خاموش کردن رایانه سیم برق را بکشید و چند دقیقه صبر کنید سپس آن را متصل کنید در این صورت مشکل شما رفع خواهد شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی