p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل نخواندن فلش مموری در کامپیوتر

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

مشکل نخواندن فلش مموری در کامپیوتر

یکی از ویژگی های قابل توجه سیستم عامل ، قابلیت ذخیره اطلاعات بر روی رسانه های متفاوت است که فلش مموری یکی از نمونه های متداول در این زمینه می باشد.

مشکل نخواندن فلش مموری در کامپیوتر

بر روی حافظه مموری می توان چندین گیگابایت اطلاعات را ذخیره کرد فلش مموری را می توان از طریق یک پورت USB به رایانه متصل کرد  در زمانی که رایانه روشن است شما می توانید یک فلش را به کامپیوتر متصل و یا از ان جدا کنید.

پس از اتصال فلش و شناسائی آن توسط کامپیوتر میتوان به راحتی فایل های مورد نظر را بر روی آن ذخیره  ،حذف یا کپی  نمود فایل های موزیک و  فیلم نمونه هایی در این رابطه می باشند.

با استفاده از یک پورت0 USB 2. و یک فلش درایور USB 2.0می توان فایل ها را با سرعتی بالا ذخیره کرد  

در زمان انتقال فایل ها بر روی یک فلش  درایور چراغ  LED آن روشن می گردد پس قبل از اینکه فلش را از USB جدا کنید از غیر فعال بودن چراغ مطمعن شوید خارج نمودن فلش از رایانه در حین انتقال اطلاعات علاوه بر اینکه اطلاعات در معرض آسیب قرار می گیرد به کامپیوتر و فلش هم آسیب می رسد.

یکی از بزرگترین مشکل فلش مموری نشناختن آن توسط کامپیوتر است این مشکل میتواند به خاطر پورت های USB باشد باید پورت ها با توجه به دفترچه مادر بورد به مادربرد وصل شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی