p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل روشن نشدن مانیتور کامپیوتر

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ب.ظ

مشکل روشن نشدن مانیتور کامپیوتر

علت اینکه کامپیوتر روشن می شود ولی تصویر در مانیتور نمایش داده نمی شود چیست؟

مشکل روشن نشدن مانیتور کامپیوتر

یکی از مشکلات کامپیوتری روشن نشدن مانیتور می باشد علت این مشکل چیست ؟مشکلات سخت افزاری زیادی وجود دارد که افراد باید در مورد آنها آگاهی داشته باشند تا در صورت روبه رو شدن با این مشکل بتوانند در کوتاهترین زمان علت و راه حل آن را پیدا کنند.

یکی از همین مشکلات تصویر ندادن مانیتور می باشد زمانی که میخواهید دکمه پاور را فشار دهید تا کامپیوتر روشن شود متوجه می شوید مانیتور هیچ تصویری را نشان نمی دهد شما باید از این موضوع مطمعن باشید که این مشکل نرم افزاری نیست این مشکل بیشتر مربوط به سخت افزاری می باشد.

برای پیدا کردن مشکل کابل هایی را  که باید چک کنید کابل آبی رنگ و کابل DVI و HDMI است اما در صورتی که ورودی و خروجی تصویر شما از این کابل ها پشتیبانی کند روش چک کردن کابل ها سخت نخواهد بود فقط شما باید یک بار کابل را خارج و مجددا در جای خود قرار دهید.

راه دیگری که میتوانید بفهمید کابل ها خراب شده اند روشن کردن اسپیکر و بالا آمدن ویندوز می باشد اگر کابل دلیل نمایش ندادن تصویر باشد صدای بالا آمدن ویندوز از طریق اسپیکر به گوش می رسد اگر با توجه به انجام این روش جوابی دریافت نکردید طبق روش زیر عمل کنید.

این روش فقط مخصوص افراد با تجربه و متخصص است که نسبت به تمام قطعات کامپیوتر آگاهی دارند یعنی این افراد به راحتی میتوانند قطعه ایی را بیرون و دوباره نصب کنند.

برای حل این مشکل ابتدا کابل برق را از رایانه جدا کنید اولین قطعه ایی که باید مورد بررسی قرار گیرد پاور است پس درب کیس را باز کنید و بعد کابل پاور را بیرون بکشید و دوباره آن را متصل کنید البته بهتر است پین کابل پاور را ابتدا به طرف داخل فشار دهید و بعد کابل را در بیاوریدشما میتوانید از طریق تستر تشخیص دهید که پاور دارای نوسان است یا خیر

 در غیر این صورت بعد از اینکه کابل پاور را سرجایش قرار دادید سیستم را روشن کنید تا ببینید صدای بوق مادر برد به گوشتان می رسد یا خیر در صورتی که صدا به گوشتان نرسید رم را از جایش خارج کنید و دکمه پاور را فشار دهید در صورتی که صدای مادر برد به گوشتان نرسید حتما مادر برد شما خراب شده است که باید یک مادر برد جایگزین آن شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی