p>همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، مشاوره سوالات موبایل | همراه کامپیوتر

همراه کامپیوتر یا همان برند همراه رایانه برندی آشنا در میان کاربران کامپیوتر و گوشی موبایل می باشد . همراه رایانه پاسخگوی تلفنی حل مشکلات کامپیوتری و مشکلات گوشی های اندروید و گوشی های آیفون می باشد . از مشاوره تلفنی سوالات کامپیوتر و سوالات تلفن های همراه مرکز همراه رایانه برای حل سوالات و مشکلات خود استفاده کنید
همراه رایانه | مشکلات کامپیوتری ، سوال و مشکلات موبایل - همراه کامپیوتر

مشکل قطع شدن صدای کامپیوتر

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ق.ظ

مشکل قطع شدن صدای کامپیوتر

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر کابری پیش بیاید مشکل قطع صدای کامپیوتر می باشد این مشکل را می توان به راحتی حل کرد اما اول باید دلیل بوجود آمدن این مشکل را پیدا کرد ما در این مطلب این دلایل را به شما خواهیم گفت .

مشکل قطع شدن صدای کامپیوتر

دو دلیل باعث می شود این مشکل به وجود بیاید دلیل اول بروز رسانی درایور ویندوز که گاهی اوقات به طور خودکار انجام می شود و دلیل دوم پیش فرض هدفون در control panel به جای اسپیکر که آیکون صدا فعال می باشد اما متاسفانه صدا پخش نمی شود.

هنگامی که اسپیکر روشن است پخش کننده صدا در حال حرکت است اما صدا پخش نمی شود و آیکون صدا ی ویندوز در حال اجرای موسیقی می باشد  در این مطلب ما قصد داریم روش حل این مشکل را به شما آموزش دهیم تا با چند راهکار ساده بتوانید صدا را به حالت اول برگردانید.

ابتدا وارد دیوایس منیجیر شوید و ببینید روی آیکون صدا یک علامت ضربدررنگ وجود دارد اگر وجود داشت گزینه uninstall را انتخاب کنید و سیستم را ریستارت کنید تا وارد ویندوز شوید در این صورت ویندوز درایور را به طور خودکار نصب می کند.

اگر با روش بالا مشکل رفع نشد باید وارد بخش کنترل پنل شوید  و گزینه sound را انتخاب کنید در این صورت ببینید گزینه دیگر به غیر از اسپیکر فعال است اگر روی هدفون علامت سبز رنگی وجود داشت باید این گزینه را از حالت پیش فرض خارج کنید  برای اینکار باید گزینه اسپیکر را انتخاب کنید و سپس بر روی set as defult کلیک کنید با این روش ها مشکل صدا حل خواهد شد ولی اگر درست نشد سی دی درایور مادر برد را بگذارید تا اجرا شود با این روش به احتمال زیاد مشکل حل می شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
رسول سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی